Sisley

We zijn vast niet de enige die bij Parijs niet alleen aan de Eiffeltoren en de Seine denken, maar vooral ook aan de Parijse vrouwen. Er bestaat in onze ogen geen mooier compliment dan iemand die zegt dat je er ‘Frans’ uitziet. Nonchalant, naturel, maar toch verzorgd. Wat zouden die Fransen op hun gezicht smeren?

In 1976 richtte de idealistische ondernemer Hubert d’Ornano Sisley op vanuit een vernieuwend idee: door middel van technologische innovatie wilde hij de beste onderdelen van planten en etherische oliën selecteren om die te kunnen gebruiken in schoonheidsproducten. Hij geloofde in de kracht van planten, en wilde met het merk Sisley die kracht proberen te vangen. Met een wetenschappelijk georiënteerde benadering de juiste actieve ingrediënten selecteren, en die toepassen in huidverzorging. Die benadering sloeg aan: de producten van Sisley worden inmiddels in meer dan 90 landen verkocht, 85 procent van de omzet komt uit het buitenland. Hoewel Frankrijk de grootste afzetmarkt blijft, volgt China op de tweede plaats. Er werken wereldwijd 4000 medewerkers met 100 verschillende nationaliteiten. Daarnaast zijn ook twee van de kinderen d’Ornano al meer dan twintig jaar werkzaam binnen het bedrijf

De kwaliteit van de producten zit volgens de filosofie van Sisley in de consistentie van de ingrediënten. Ze hebben productlijnen wel eens stop gezet omdat de kwaliteit van de ingrediënten die ze gebruikten niet volledig gelijk was in elk eindproduct. De combinatie van de juiste ingrediënten is bij Sisley cruciaal, en hun wetenschappelijke afdeling houdt zich hier dan ook dag in dag uit mee bezig. Dan begrijp je misschien iets beter waarom die Fransen er zo natuurlijk, en toch zo stralend uitzien.

SENIOR TRADE MARKETEER & PRODUCT MANAGER – SISLEY

Marketing

Amstelveen
PR OFFICER – SISLEY

Communicatie

Amstelveen