Copar

Copar (Confectionery Partners Nederland)  is al meer dan 60 jaar actief in de verkoop, marketing en distributie van zoetwaren en geniet het vertrouwen van bekende nationale en internationale klanten en leveranciers. De filosofie achter het succes van Copar is door een duidelijke focus op één categorie, omzetgroei en merkwaarde te realiseren voor haar merkenhouders.

Ze zijn bekend om haar eigen merken zoals o.a. Candyman, Italiano, Gaper en Rang en daarnaast full-service aanbieder van bekende internationale merken in Nederland zoals Hershey’s. Reese’s, Lutti en PEZ. Sinds eind 2022 is ook het premium koffie en chocolade merk Australian toegevoegd aan het portfolio met de overname van Food Experience.  Een sterke aanvulling en uitbreiding van het assortimenten merkenportfolio van Copar. Dat is zeker een van belangrijkste strategische pijlers; uitbreiden van het product portfolio en het blijven ontwikkelen van nieuwe producten.

Het assortiment van Copar bestaat uit snoepgoed, chocolade, kauwgom, lolly’s, ijs , dorp en seizoensproducten. Copar lever jaarlijks nagenoeg aan alle bekende Nederlandse ketens.  Ze bieden hun merken aan in een breed spectrum van kanalen in zowel retail als de Out of Home-markt als via verschillende online klanten.