Bol.com

Geen fan van online shoppen omdat je persoonlijk contact en interactie met verkopers mist?

De winkelverkoper die weet wat bij jou past, jouw favoriete producten klaar zet, je weet te verrassen met nieuwe producten en advies op maat kan geven. Dit zijn associaties die veel mensen automatisch hebben bij offline winkels, maar niet bij online webshops. Maar niets blijkt minder waar. Door slim gebruik te maken van klantdata zorgt Bol.com dat online winkelen steeds persoonlijker wordt en daarmee blijft de e-tailer zich continu opnieuw uitvinden. Het doel is het bereiken van een speciaalzaakgevoel, waar je als klant wordt herkend en graag terugkomt. De teams van Bol.com werken hard aan het realiseren van een unieke klantbeleving in iedere speciaalzaak binnen Bol.com.

In 1999 werd dankzij Daniel Ropers voor het eerst het virtuele daglicht gezien. En zo was Bol.com, de eerste online boekenwinkel van Nederland, geboren. Het doel was en is om het onbetwiste nummer 1 winkelplatform te zijn, voor iedereen die wil kopen of verkopen in Nederland & België. Maar bovenal, willen ze ook het dagelijkse leven van klanten makkelijker en leuker maken.

Inmiddels bestaan ze 18 jaar en is hun winkelplatform flink uitgebreid en uitgegroeid tot (een van) dé online webshops in Nederland. De wereld verandert steeds sneller waaronder de wereld van online shopping. Als  één van de grootste online bestelsites van Nederland en de unieke structuur zijn zij een snelle, effectieve en diverse aanbieder en leverancier van een breed assortiment aan producten. Dagelijks wordt er hard gewerkt om dagelijks miljoenen consumenten te voorzien van producten via online buying. Op deze manier kan er op een snel veranderende markt worden ingespeeld en wordt er hard gewerkt om deze marktleiders positie te behouden.

MANAGER MERCHANDISING
Digital

Utrecht | 5+ Jaar

Lead Category Manager
Digital

Utrecht | 8+ Jaar

Category Manager
Digital

Utrecht | 4+ Jaar

Meest recent